Para

Sommarlov och idag var första jobbdagen på fotbollsskolan. Satans vad jobbigt det var! Totaldäcka i en timme när jag kom hem. Självklart fick jag den mest krävande gruppen! Haha men det var väll ändå kul. 

Idag är det bara 12 dagarnas kvar till Spanien!! Fatta va najs! En vecka med sol, fotboll och bara ha det gött. När jag kommer tillbaka hem efter det är jag ledig alternativt jobba lite på Ica någon tisdag eller torsdag. Eller ja, ska antagligen/förhoppningsvis jobba några tisdagar och torsdagar där så man får in lite para. Bästa är att om jag får in en liten fot där under sommaren kan jag få jobba extra till hösten. Och eftersom jag fyller 16 i augusti får jag då även sitta i kassan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0