Shpain

Idag går resan mot Spanien av stapeln! Sån himla skräckblandad förtjusning til det. Jag hatar att flyga, resa och avvika från vardagen egentligen. Har liksom med mig tabletter så jag är lugn när vi ska flyga... Haha ja jag är mesig! Fast detta ska bli kul och vi ska ta mej fan vinna cupen! Köpte ett par nya benskydd igår så nu är jag på tipp topp! Har inte haft några förväntningar så jag inte blir besviken. Tror dock att de andra kommer tagga upp en sen när vi träffas vid bussen. Bästa är att vi får våra mölnlycke if regnjackor när vi går på bussen! 

Kom ihåg när jag för ett år sen åkte till England med min kompis. Påvägen hem, på flygplatsen, så såg vi två basketlag som hade varit på cup. Då ångrade jag att jag slutade med fotboll när jag var liten. För tänk att åka med ett lag till ett annat land! Nu, ett år senare åker jag faktiskt med ett fotbollslag till ett annat land för att spela cup. Läskigt hur mycket som kan hända på ett år! Värt att tänka på! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0