Söndag

 
Gillar söndagar för då är det okej att se ut hur som helst, gå runt i huset hela dagen och inte göra något produktivt. Jag ska dock göra något bra idag. Ska jobba tre timmar i eftermiddag innan fotbollsträningen. Blev i princip överlycklig när min syster frågade om jag kunde jobba lite för henne idag. Älskar att jobba söndagar! Direkt efter det är det träning som gäller, även om jag inte kan ge fullt ut pga att jag har en hosta som suttit i över en vecka nu. Riktigt segt kan jag säga.
 
Nu ska jag dock inte sitta still mer för det har jag tröttnat på. Kanske ska gå en promenad i skogen, nej förrästen vill inte ha några älgflugor på mig. Hua! Så äckliga, kan vänta en vecka till för då blir jag väll illa tvungen att utsätta mig för dem.
 
Denna söndagen gillar jag extra mycket för om en vecka kommer en del av mig vara hemma igen.♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0