Schoolish tröttisch

Redigt jävla trött är jag nu. Ursäkta hur jag uttrycker mig, but it's true. Denna dagen har gått i så himla högt tempo och jag har bara sovit drygt 4 timmar så jag är helt d ö d . Inte haft någon ork efter matchen. Som vi för övrigt förlora men det pratar vi inte om. 
 
Slingat hår har jag och är så himlans nöjd över resultatet! Kladdkaka står i ugnen så är redo inför morgondagens brunch med laget. Planering inför nästa veckas träningar är också klara och det ända som saknas är allt plugg som jag inte gjort. ORKAR INTE ÄR REDAN SKOLTRÖTT, hehe. Det ända jag vill göra just nu är att träna men nej, skolan är ju varje måndag-fredag och tar kål på mig. Hate it. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0