Skötare

 
Gårdagen var full från morgon till kväll. Somnade gott vid 10 haha. Har faktiskt hänt lite roliga saker de senaste som lättar mitt hjärta lite. Ska nämnligen (som det ser ut nu) bli skötare på en jättesöt islandshäst. Ett blygt litet sto som var så himla söt och snäll. Ägaren håller på mycket med de saker som jag är intresserad av så detta kunde ju inte bli bättre! Ser fram emot att få umgås med det härliga stoet! 
 
Nu myser jag i sängen med en kopp te medan det fortfarande är tyst i huset. Idag ska jag köra igenom mitt styrkepass och bara ladda upp för i morgon är det jobb igen. Nu är det bara sex dagar kvar till jag åker till spanien och det ska bli så skönt med värme och sol. 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

Svar: Ja en liten lurvetuss är han haha!
Matilda Johanson

2015-05-09 @ 11:44:15 - http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0