Onsdag mitt i veckan

Wiiii! Kan i princip säga att jag gått på julledighet. Ja, från skolan i alla fall. I morgon ska Brio till veterinären igen vilket innebär att jag inte kommer hinna till skolan. Alltsååååå så har jag ledigt nu! Mycket glad tjej kan jag säga här. Äntligen hinner jag ta hand om mig själv. Har inte haft någon rutin på träningen på ett tag nu så riktigt skönt att det kanske kan börja fungera nu. Förövrigt har jag en liten dipp i träningen nu. Beslutet är taget och jag kommer opereras till våren. Korsbandet i mitt vänstra knä är delvist av och pga min längd behöver jag göra något åt det. Tydligen behöver kroppen vara väldigt stabil när man är lång *blink*.
 
Förrästen hade jag ju bestämt mig för att bulka och bli stor. Men eftersom jag nu behöver opereras kommer jag behöva börja om igen... Därför ska jag bara träna för att det är kul tills jag opererat mig och bara får gå igen. Kommer ihåg lyckan när jag fick springa igen efter jag skadade mig. Tårarna var riktigt nära på att komma. Vanligtvis har jag väldigt mycket energi och får jag inte ur mig den genom träning går jag under. Får jag inte träna går jag in i depression, utan att överdriva. Sen hade jag även sagt till alla att på söndag ska jag springa. Fick i gensvar att jag var dum i huvudet. MEN det gick haha! Jaja, det jag ville få sagt är att jag kör igång med att bli större efter operationen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0