Varför

Once someone said to me that everything happens for a reason, but what the hell is the reason?

Sålt smöret och tappat pengarna? Jo så känner jag mig nu. Känns som att jag enbart får smäll efter smäll och jag ser då fan inget ljus. Är i det stadiet då jag frågar mig vad meningen med livet är. Nej, jag har inte självmordstankar. Nej, jag vill inte skada mig själv. Något jag dock vill göra är att lägga mig under täcket tills någon kommer och talar om för mig varför allt detta händer. Varför det händer mig. Har jag så dålig karma? Vad har jag gjort för att få så dålig karma? Allt dåligt som jag soppat under mattan slår till mot mig och jag inser hur mycket skit allt är fyllt med. Vill sätta mig ner på bar mark och skrika ut i tomma intet, ingen kommer höra mig. Vill springa ut och slå alla som någonsin har gjort mig något så de får känna hur jag känner. Fast det kommer inte gå. För det jag känner gör ondare än något fysiskt någonsin kommer att göra. Vill inte stå och vänta på bussen som alla andra, vill inte gå till skolan som alla andra, vill inte. Ska man behöva stå ut med allt detta? 
 
Älskar dig mer än något annat. Du förstår mig på ett sätt som inte finns på denna jord. Förlåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0