No regrets

Vill göra en tårta och kasta den i mitt ansikte. Så bra gick det idag när vi spelade. Det är okej att skratta. Haha nejdå vi ska inte vara så självkritiska men det gick verkligen jättedåligt. Spelade lite för mamma när jag kom hem bara för att visa att jag ändå kan lite bättre. Har bestämt mig för att skita i vad andra tycker. Vill jag spela och sjunga ska jag göra det. Live with no regrets ju! Så ja, jag ska börja spela inför folk och skita i vad de tycker. För i slutändan så är det ändå som min mamma säger. De som är roligast att kolla och lyssna på är de som själv har roligt. Så ska köra lite yolo nu! 
Just nu ligger jag i pappas säng och pratar med mamma. Blir så när pappa är borta. Imorgon ska jag lämna in min moppe :-( Något Motorfel som man måste lämna in den för. Klarar inte ett liv utan min moppe! Ska vara lite ledsen nu bara för det innan jag somnar. Ha de. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0