Brightness

 
Nu kan jag ta mig överallt i huset, vilken tid på dygnet som helst, utan kryckor. Stor framgång är vad det är. Klarade även att gå ut och gå med hunden själv utan några problem. Detta innebär att i morgon är dagen då jag ska till skolan igen. Har då inte varit där på en vecka. Att jag inte är livrädd inför bussresan dit är en lögn. Men ibland är det bättre att ta tjuren vid hornen och få det överstökat. Något jag också måste få gjort innan jag åker är att ducsha. Har alltså inte gjort det sen jag opererades. Så himla krångligt eftersom jag måste täcka över knät. Så har inte haft någon ork, speciellt inte då jag bara vistats i mitt hem. Ska nu läsa min bok så jag kan sova. Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0