Femtio nyanser av min säng

 
Ännu en dag då jag är okapabel till att ta mig till skolan pga knä. De senaste dagarna har det börjat krångla något oerhört så just nu känner jag ingen ork till någonting. Snöar gör det ute också vilket gör det lite mysigt att ligga inne i sängen men har ju ändå denna panik i mitt undermedvetna eftersom jag missat så många uppgifter det senaste.
 
Igår tog jag mig i alla fall till en bio och såg Fifty Shades of Grey. Som den boknörd jag blivit hade jag ju redan läst första boken så ingenting var direkt nytt för mig. Jaja, tror jag ska läsa lite i Femtio nyanser av mörker för att få tiden att gå. Läste nästan halva boken igårkväll då jag var så uppe i varv. Inte så bra i början men när man väl kommer in i handlingen kan man inte släppa den för det händer grejer hela tiden. Exciting. 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Stackare som har så ont i knät, du får mysa med din bok och krya på dig :)

2015-02-23 @ 10:16:25 - http://www.oslofru.com
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott :)

2015-02-23 @ 17:52:40 - http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0