Five

 
  • Jag är riktigt dålig på att gå i trappor. Det är alltid jag som skapar köer i trappor. Inte nog med det är det väldigt vanligt att jag ramlar när jag ska gå upp i trappor. Skyller detta helt och hållet på mamma och pappa då det är de som valde att enbart ha två trappsteg i huset vilket ledde till att jag nu aldrig har lärt mig att gå i trappor. Intressant haha
  • När jag är lite äldre ska jag skaffa tatuering. Hur mycket äldre jag måste bli beror väll lite på mina föräldrar. Så snabbt som möjligt hoppas jag ;-)
  • Någon gång vill jag gå på coachella festivalen, verkligen en av mina drömmar. Samma som att jag vill gå på Summerburst (ganska enkelt, inväntar bara rätt ålder), Tomorrowland och Ultra Musical Festival. 
  • Min kärlek till kyckling är obeskrivlig. Finns inget mer att säga, kan äta det till allt, när som helst och gör även det. 
  • Ibland blir jag rädd för allt. Ibland får jag bara värsta uppenbarelsen och kan då inte förså varför något skulle gå bra för mig. Ett exempel på ett sånt tillfälle är när jag förra veckan fick halvt panik för jag kom inte på en enda anledning till varför min operation inte skulle krångla. Komplicerad person här! Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0