Grundkurs

 
Precis kommit hem från grundkursen som jag pratade om tidigare i veckan. Väldigt lärorik och det fick mig att verkligen förstå allting. Redan innan visste jag på ett hum hur man använde kameran utan att ha inställningen på auto men nu vet jag verkligen hur jag ska göra! Har aldrig känt mig så redo att slänga mig ut i foto djungeln. Något som jag däremot starkt funderar på är att köpa ett fast 50 mm objektiv. Bara hört bra grejer om det och föreläsarn, som själv var en proffsfotograf, använde sitt som ett allround. Alltså hennes favorit objektiv då hon med det kunde skapa mycket känsla i bilden och få det fina blurriga. Något som jag också älskar!
 
Nu ska jag dock inte tråka ut er, eller mig, med att skriva mer utan jag hoppar i säng och läser min bok! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0