Inflamino

 
Du hittar det HÄR
 
Om 24 dagar så ligger jag på ett bord nedsövd medan en läkare fixar mitt knä. Under 24 dagar kan det hända mycket. Vad jag verkligen börjar få ångest över är tiden jag inte får styrketräna. För att jag ska funka måste jag få lyfta lite vikter. Det räcker att det går en dag utan gymmet så känns det konstigt. Efter operationen vill jag komma tillbaka så fort som möjligt. Därför ska jag införskaffa mig proteinpulver. Tror det lutar åt att jag köper det ovan, Inflamino från Holistic just för att det är så bra för känsliga kroppar. Vilket min kropp är ett praktexempel på. Överkänslig och grejer, mycket roligt. Ville bara dela mina tankar lite med cyber space. VI hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0