Möjligheter

 
 
Nytt år nya möjligheter. Klyschigt men sant. Just nu känner jag att det kommer tryck från alla håll att "Började med ett kick ass pass på gymmet, heja 2015". Så sitter jag själv här och började med ett mitt i mellan pass som funkade men var inget kick ass pass. För att inte gräva ner mig själv, vilket jag definitivt hade gjort för ett år sedan, så tänker jag bara på de andra möjligheterna jag har detta året. På ett år är det över 300 dagar. Tänk då att man får över 300 dagar till att göra det bättre.
 
Så ska jag tänka i år. Varje dag är en ny möjlighet, jag ska göra det bästa av situationen. Försöka att aldrig gräva ner mig av en liten motgång. Varje dag ska jag påminna mig själv varför jag duger som jag är, varför jag är bra. Även om det ibland bara är så simpelt som att jag är bra för att jag har en kropp som fungerar. Detta året ska jag alltid göra mitt bästa för att vända på min inställning som annars alltid varit negativ. Detta året ska den bli positiv. I varje nedgång ska jag se det positiva och i varje uppgång ska jag höja mig själv till skyarna. För något jag inte tänker gå tillbaka till är att vara den osäkra tjejen som jag var för ett år sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0