nattliga ideér

 
Blev väckt sent på natten eller tidigt på morgonen, beroende på hur man ser det. Blixten hade landat i berget bakom huset och efterlämnat sig ett stort dån som väckte hela huset. Alla medel som injicerats i min kropp dagen innan lämnar mig illamående och rastlös. Ett bra tillfälle att läsa en bok i väntan på att mamma vaknar och kommer in med morgonens dos av tabletter. Hela min kropp skriker efter att få sova men ändå är det något jag finner högst omöjligt. Hela nattens sömn har bestått av att gång på gång vakna för att vända mig försiktigt om med en kudde mellan knäna för att göra det bekvämare. En vanlig natt hade jag stigit upp och gått på toaletten och sen försökt gå och lägga mig igen. Men detta är ingen vanligt natt och det ända jag kan tänka på är hur jag inte kommer orka stolpa mig fram med kryckorna och samtidigt väcka alla andra. Så jag ligger kvar här med mina tankar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0