2 maj

 
Hejsan hoppsan! Bosatt mig hos min syster och hennes sambo denna helgen, mysigt. Eftersom jag inte är den som segar i sängen på morgonen sitter jag nu här i soffan själv och har gjort det en stund. Blir då mycket piggare av att gå upp tidigt. 
 
Idag ska vi tydligen gå på koutsläpp haha. Sedan har jag även blivit lovad att få åka till ett gym så jag får köra igenom mitt tunga rehabpass. Nu är jag nere på att enbart gå till sjukgymnasten en gång i månaden. När min sjukgymnast sa det i onsdags och även tog upp att det kommer komma ett bakslag gick min dag ner till noll. Snacka om fjantig! Aja, så nu går jag och väntar på mitt bakslag som vi inte vet hur det kommer te sig, bara att det kommer. Kul kul!... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0