Regn, grimaser och läten

 
Har börjat gilla det där med att gå upp när jag vaknar av mig själv innan klockan ringer. Får en mycket mysigare morgon och mer tid att bara få vakna och ladda upp inför dagen. Klart vissa dagar är lite jobbigare att just vakna på, som idag. Regnar som satan ute och är så där mörkt så man nästan måste ha lampor. Men det är mysigt.
 
Igår körde jag igenom mitt styrke rehab pass och det kändes så lätt. Vet inte hur många gånger jag känt att "nej nu ger jag upp, blir aldrig starkare" men igår kom det som ett brev på posten. Helt plöstligt kunde jag fokusera mycket mer på min teknik än att bara hålla mig uppe haha. Känslan när man överträffar sig själv! Tror det har lite att göra med att jag inte brytt mig om hur jag låter eller ser ut det senaste. Ska jag klara av de där knäböjen med bra teknik måste jag få grimasera och andas på det sättet som hjälper mig. Ibland blir det att jag ryter lite också men oj vad mycket lättare vikten blir då! Tänk att jag bara för 14 veckor sedan låg som en invalid sill och nu kan jag göra knäböj med 60 kg igen, och det utan svårigheter! Kroppen är fantastisk.
 
Ni får ha en bra dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0